Måndag - Ledig dag från skolan :)

Idag mår jag (tack & lov!) bättre än igår :) Det var längesen jag var så bakfull faktiskt, men vad finns det att vänta när man öppnar sin sista cider 05.00 på morgonen samtidigt som man redan slurkar på en nyblandad drink?! haha.. aja, det är tur att det inte "sitter i " längre i alla fall ;) Även tur att jag dricker så pass sällan som jag gör :P

Idag har jag varit hos chefen och haft utvecklingssamtal! Eftersom jag är tjänstledig så pratade vi inte mycket om själva jobbet, utan mer om min utbildning och planerna därefter :) Ett väldigt bra samtal!! Strax därefter mötte jag upp Ullis, som pluggar terminen under mig för att sälja av termin 4:as böcker! Passade på att ta en kopp kaffe och snacka lite skit, när hon ändå var här :)

14.00 var det bestämt att Lola skulle komma till mig - Kaffe och pannkaksdejt stod på agendan :) Vi blev båda mätta och belåtna!! Tack gumman för att du finns för mig, känns så skönt att kunna prata med dig om allt!! Ha nu en underbar vecka på Gran Canaria så hör vi igen när du kommit hem :) :)

18.15 är det dags för AFRODANS, och vid detta laget vet ni att jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0