Nyår 2011/2012 hos Sara & Carlos

Nyår 2011/2012 firades som sagt hemma hos Sara & Carlos på Jakobsgatan :) Kvällen var verkligen lyckad från början till slut! Den var både lugn och städad samtidigt som vi alla blev lite "små runda" under fötterna ;) Sara & Carlos hade ordnat med en trerätters middag, och jag kan lova att den var såå uppskattad av alla!

Förrätt: Toast skagen + extra räkor

Varmrätt: Fläskfile med potatisgrattäng och hemmagjord sås och sallad

Efterrätt: Vit choklad pannacotta med bär

Jätte god mat :) Tack allesammans som gjorde denna nyårsaftonen perfekt på alla sätt och vis!! Vid 02.30 begav vi oss hem (Tack tessan för skjutsen!) Vaknade 10.00 idag, och jag har bara gått runt i min leopardfärgade morgonrock hela förmiddagen. Har hunnit prata med Vera, Sara och Rebecca också :) Nu snart ska jag börja förbereda mig inför en jobbekväll :S Mindre skoj en dag som denna, men får tänka på pengarna ;)





















Har funderat en massa idag, och kommit fram till att 2012 kommer bli ett sjukt bra år på många sätt :) Har jag bara min familj, pojkvän, Zindra och mina vänner så vet jag att inget kan förstöra detta året! Hoppas att alla mina nära och kära förblir friska <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0