Skrivarbubblan!

Efter några dagars vila från skola och plugg är det dags att sätta igång igen. Examinationsuppgiften ska vara inne på torsdag senast 12.00! Bestämde mig redan innan jag gick på jullov för att inte plugga något över julen + mellandagarna. Nu är det måndag den 2:e Januari och ledigheten från plugget är över ;) Har precis avverkat 5 timmars intensivt skrivande, så nu tänker jag ta en välförtjänt paus och bege mig bort till gymmet med Becciz och köra ett styrketräningspass :) Wiihhoo! Nu jävlar ska det brännas! Väl hemma ska jag sätta igång med maten..

Senare ikväll blir det väl ännu mer plugg :S

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Kul med sällskapet på gymmet!! Imorgon ser jag fram emot min träningsvärk som jag kommer ha i min mage! ;)

2012-01-02 @ 18:17:35
URL: http://rebeccamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0