Världens bästa pojkvän <3

För börja med att säga: Tack Jessika för din kommentar i ett tidigare inlägg :)

Jobbenatten gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig! Trodde att jag skulle vara mega trött mellan 02.00-05.00, men min trötthet var som stört mellan 23.00-01.00. Timmarna därefter bara flög förbi! Hade en del uppgifter som skulle utföras under natten, men förutom de så hann jag både läsa ut Blondinbellas bok och plugga! Direkt efter jobb körde jag bort till Högalid och gjorde den sista "husesynen" där :) Idag var han helt klar med städningen, och jag ville försäkra mig om att vi inte skulle få städa det första vi gör när vi flyttat dit! Runt 07.40 var jag hemma igen, och då hittar jag Jimmy sovandes på soffan.. Gick fram till honom och frågade varför han inte låg i sängen, då säger han: "Jag ville inte riskera att väcka dig när jag själv skulle gå upp på morgonen". Behöver jag säga att han är världens bästa pojkvän? Ligger och sover på soffan hela natten, för att JAG ska få sova ifred utan att jag ens bett honom att göra det :)

Det är då man vet att man träffat den rätta <3 <3 <3

Nu ska vi snart äta middag, och runt 18.00 ska jag bege mig hem till Vera för lite tjejmys <3 Det blir jag, becciz och Vera! Äta lite gott, snacka en sjuhelvetes massa "skit" och bara umgås :) :) Lördagen kunde inte blivit bättre!!

Trevlig lördag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0