1 Juli :) :)

Vilket skit väder vi har haft hela Juni månad, bortsett från tre (??) soldagar kanske.. Det har regnat, varit allmänt kallt och grått/mulet. Jag hoppas att Juli månad ger oss mer värme och sol!! :)
 
Dagen idag blev inte riktigt som jag planerat:
 
Frukost med mitt hjärta <3
 
Diska/plocka undan
 
Ett besök på Centan = 1,5 timmes trädgårdsfix med Jimmy
 
Powerwalk? = Renbäddning + tvätt + dammsugning
 
Packa ner saker från köksskåpen
 
Duscha
 
Hem till Mormor
 
Middag + mys med Jimmy, Simon och Nina :)
 
Fotbollskväll!!
 
Jag skippade powerwalken då jag redan tränat 4 ggr denna vecka, och besöket på centan ska vi göra i veckan istället! Kände att det var viktigare att få fint och någorlunda iordning i lägenheten istället :)
 
 
NU: Dags att fixa mig och sedan invänta Simon och Nina :) :)
 
By the way: Idag är det en vecka tills man fyller närmare 30 än 20 :S Blandade känslor inför min födelsedag, men SJUKT BRA KÄNSLOR inför "dagen före" då jag ska fira min dag med alla mina vänner <3 Längtar nästan ihjäl mig lite ;) ;) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0