Ångest!

Det antar jag att Jimmy har nu :S Imorgon börjar han jobba, efter 3 veckors semester.. Han har inte direkt haft någon semester, då han har "arbetat" med köket varenda dag.. Men som han själv sa: "vädret har ändå varit kasst, så jag kan lika bra renovera så att vi får det fiiint" :) Han vet, precis som jag att vi har 3 veckor i Thailand att se fram emot, och DÅ är det verkligen semester!! Köket är nu så gott som klart.. Några handtag ska sättas, lister ska upp och latex ska läggas.. Därefter ger vi oss på vardagsrummet! Där ska en strukturtapet upp + att hela rummet samt taket ska målas.. När det väl är gjort ska alla möbler ställas på plats, och SEN kan vi njuta av vad vi åstadkommit! Ska bli såå skönt, den dagen då allt är klart :) :) Eftersom Jimmy börjar jobba imorgon, så kommer det sista som ska göras att bli "försenat".. Men jag/vi hoppas på att vara helt klara inom 1 månad! Den som väntar på något gott..... ;) Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen.. Sen tror jag att jag/vi hoppar i säng! Natti natti.. ZzzZz ZzzZz ZzzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0