Bänskivan på plats + Lisebergsplanering :)

Gårdagen (11/7) spenderades med Jimmy, Simon, Nina och Becciz :) Det blev grillat, godis, kaffe, Johan Glans och massa skitsnack! En perfekt onsdag enligt mig :P
 
Idag har vi varit igång hela dagen! Det sista skåpet sattes upp, bänskivan är på plats, hålet till hällen är utsågat och förberedelserna inför kakelsättningen imorgon är gjort! Det känns som att vi har kommit riktigt långt idag :) När jag skriver VI menar jag VI.. Idag har jag varit med och hjälpt till i köket, hur skulle Jimmy och Kjell klara sig utan min hjälp när bänskivan skulle läggas på? Puuhh, den var jävligt tung, men vi klarade det! Förutom det har jag även fixat i trädgården (både fram och bak!) Jag har klippt gräset, rensat i rabatterna, rensat ogräs mellan plattorna och "tömt kattlådan"..
 
Ush för all kattskit i rabatterna!! :(
 
 
Vårt kök kommer bli sååå bra... När det väl är klart :) :)
 
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat, och därefter fixa till mig! Om ca 1 timme blir jag upphämtad av Sara, och då ska vi våldgästa Rebecca :) Planering av Lisebergs-trippen står på agendan! Förutom kaffe ska jag även dricka några goda och kalla cider ;) Fira att Rebecca gått på semester, samt att jag ska unna mig det efter allt slit både inomhus och utomhus idag! Trevlig torsdag allesammans :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Jättefint.....men var skall blandaren sitta?

2012-07-12 @ 19:58:22
Postat av: pappa

Den ska väl sitta vid vasken (haha)
Men man borrar ett hål till den i bänkskivan.

2012-07-13 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0