En dag på hörby marknad :)






 
Jag verkligen ÄLSKAR att strosa runt på marknad :) Egentligen är det väl inte "sakerna" som lockar mest, utan mest känslan av att få gå där bland människor och känna lukten av munkar och brända mandlar.. Idag har jag syndat riktigt mycket :S 1 munk, brända mandlar och marknads nougat.. Jag kan inte låta bli! Vid ett stånd sålde de ut jordgubbar billigt (20:-/litern eller 3 liter för 50 kr), självklart handlade jag 3 liter :)
 
Hade planer på att hitta en väska (ni vet en sådan som man kan ha till vardags, liten?), jag kom hem med en helt annan väska, men sååå kär jag blev i den! Tänkte direkt på vår resa till Thailand i vinter :) Då kommer denna väska passa perfekt runt mina axlar :P
 
Becciz, här har du en bild på mitt kap ;)
 
Vill tacka: Mamma, Jimmy, Simon och Nina för det perfekta sällskapet idag!! :) En mysig och härlig eftermiddag/kväll med er tackar jag ALDRIG nej till ;) 
 
Väl hemma så var det bara till att ta tag i köket.. Skåpen skulle tömmas samtidigt som jag försökte få iordning i vardagsrummet.. En soffa som man kan ligga i är ett MÅSTE! Har även ställt iordning inne på lilla toaletten, då denna får fungera som "kök" i 2 veckor framöver! Sålänge micron och kaffekokaren har sin plats, kan jag vara lugn :P
 
Undrar om man någonsin hade kunnat vänja sig vid detta...?
 
Kjell kommer hem till oss imorgon vid 09.00, och för att jag ska kunna få lite sovmorgon är det nog bäst att jag kryper i säng (typ nu!) Godnatt gott folk!
 





 

Kommentarer
Postat av: Beccizz

Haha, tänk vad skönt att ha allt på ett o samma ställe?! ;) Man hade kunnat skita samtidigt som man drack sitt morgonkaffe! mohaha.. Nä de hade varit lite räligt, okej jag ger mig! :))
puss

2012-07-05 @ 14:10:15
Postat av: Sara :)

Haha :) Du är go gumman :P Skita och dricka morgonkaffe, skulle i och för sig kunna funka. Hmm tål att tänkas på! Dock föredrar jag att dricka kaffet ute, med en cigg i andra näven ;) PUSS

2012-07-05 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0