Födelsedagsfest 7/8-2012 ---> BILDER!!

Denna kvällen är nästan helt omöjlig att beskriva med ord! :P Hela kvällen är samlad på en massa bilder :) Det enda jag har att säga är att jag har VÄRLDENS MEST UNDERBARA VÄNNER <3 Fy fan vad vi alla kan ha skoj tillsammans :) Har inte skrattat så mycket på lääänge!! Med handen på hjärtat kunde jag inte önskat mig en bättre födelsedagsfest <3
 
Tack alla underbaringar för att ni ville vara med och förgylla min kväll <3
 
Ni är helt enkelt bäst ;)
 
 
Lite ego pics innan man blir för full är ett måste ;)
 
 
                      
 
DAGS FÖR FEMKAMP!!
 
 
 
Lag: AEEE (?) HAHAHAHA = Vinnande laget!!
 
 
Lag HÖÖH :)
 
              
 
De som förlorade i att äta kolasnöre fick sig en absolut vodka snaps ;)
 
 
2 bilder per man.. Vilken bild tillhör vem..? :P
 
 
           
 
Dricka en "vasaloppet" + tugga 2 mariekex + vissla :)
 
 
Hela gänget :)
 
 
Ballongen ska smällas, i olika sexställningar ;) Haha!!
 
           
 
Detta måste ha varit kvällens höjdpunkt ;)
 
 
 
Vodka snapsar + galianosnapsar :P
Det person som frivilligt dricker en snaps får 1 poäng till sitt lag!
 
Här fick jag fylla på brickan 3 gånger!! Jävlar vad alla drack ;)
 
           
 
 



 
MINA FINA PRESENTER :)
 
 
TACK: Lola <3
 
 
TACK: Jennie & Ida <3
 
 
TACK: Tessan & Nina <3
 
 
TACK: Sara, Becciz & Vera <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Vilka bra bilder du fått till från den roliga kvällen!! Haha, du har till och med fått med "snett bakifrån" sexställningen, och inte fan smällde balongen!!! :-P TACK för en superkväll!! :)

2012-07-14 @ 15:06:41
Postat av: Sara :)

"snett-bakifrån-ställningen" var ju nästan lite fusk!! :P Haha :) Ni var sååå duktiga allesammans! Inte visste jag att ni hade sådana talanger ;) Tack själv!! Utan er hade kvällen aldrig blivit så bra som den blev <3 <3 <3

2012-07-15 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0