God mat + minigolf :)

Idag åt jag något UNDERBART gott på en restaurang i Landskrona.. Grönsaksbiffar med stekt potatis och bearnaise/vitlöks sås :) sjukt gott! Kan rekommendera restaurangen starkt! Tycho Brae (stavas?) heter den :) Normala priser och mycket mat! Efter middagen gick vi och spelade en omgång minigolf :) Simon vann överlägset och jag kom sist... Men lika kul för det hade jag :P Kom ju på i slutet av spelet att vi hade kört "tävlingsbanorna", haha ;) Ett stort tack till Jimmy, Simon och Nina för sällskapet ikväll :) :) Har haft en underbar födelsedag!! För er som väntar på bilderna/inlägget från mitt födelsedagsfirande med vänner igår, får vänta lite till.. Ska blogga om festen så fort jag får tid :) Nu ska jag snarka! Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0