Kaffe med Becciz + Middag i stävie :)

Kvällen igår spenderades med vänner från Lund :) Jag och Jimmy grillade kyckling och till det hade vi potatissallad, gott! Senare på kvällen blev det lite Hipp Hipp tittande och massa snack! En mycket trevlig lördag :) Tack allesammans för det!
 
Idag har varken jag eller Jimmy varit speciellt flitiga.. Men det är juh min sista semesterdag, så då tycker jag att jag kan "vila" (med all rätt!).. Har "finslipat" lite på kakeln i köket och druckit ett par koppar kaffe med Becciz :) Tack gumman för några trevliga timmar med dig <3 <3 <3
 
Nu ska jag fixa till mig.. 16.00 väntas det middag i Stävie!
 
 
 
Ibland är det svårt för andra att förstå....

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Tack för en mysig kaffestund igår! :) Ert kök kommer bli så jäkla fint när det är klart! Ska bli kul att se slutresultatet! :) puss o kram

Svar: Tack själv!! Alltid mysigt med dig <3 Visst ska det ;) Ska bli skit skoj att bjuda hem er när det är klart!! PUSSEN
Sara

2012-07-16 @ 11:14:53
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0