Kakel & fondtapet - CHECK!! :) :)

Dagen idag, har även denna gått i ett! Stress, stress och ännu mer stress....
 
Jobb: 7-13
 
Besök på Golvpolen
 
Stopp för matintag!
 
Besök på Rojon Kakelvaruhus
 
Besök på Bauhause
 
Dusch
 
Fix till födelsedagsfest
 
SOVA!!
 
Runt 20.30 var vi hemma igen... Förutom att jag har fått vara borta ifrån hemmet hela dagen + att jag saknat min fis så in i bomben så har dagen medfört 2 positiva saker :) Vi har köpt kakel till köket samt den tapet som ska bli vår fondvägg i köket :) :) wiihhoo!! Det var alltså värt mödan :P
 
Nu ä jag SLUT (i rutan...) !!
 
Imorgon jobbar jag min sista dag innan semestern (7-13), och därefter ska jag cykla hem och slänga mig i duschen..! Runt 15.00 bär det av till Hörby Marknad med Jimmy, Simon, Nina och Mamma :) Jag inleder alltså mina första semestertimmar med att strosa runt på marknad med underbara människor <3 <3 <3
 
Godnatt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0