Klädångest!!! :S

Jag som hade handlat en ny tröja/blus till ikväll.. Nu när jag provar hela outfiten så är jag inte alls nöjd! :( Eftersom jag har en gigantisk rumpa, så sitter typ alla tröjor tajt över bakdelen! Min "smala" midja (till skillnad från rumpan" gör att alla tröjor istället sitter löst där.. Gaahh! Provade mina svarta byxor, pumps och mitt nya neon linne.. Kände mig bekväm och lite slapp/rockig på samma gång :) En kavaj utanpå kan kanske liva upp outfiten ännu mer..? Har en blommig tröja som jag också funderat på att ha, men då blir outfiten mer åt det "söta" hållet, och det vill jag inte! Inte idag.... Vi får helt enkelt se vad det blir! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0