Måndag och första semesterdagen :)

Då var renoveringen igång igen, efter 2 dagars "uppehåll".. Idag är det ganska mycket "små-fix" som ska fixas, för att vi sen ska kunna montera upp de nya stommarna. Så idag har jag bestämt mig för att "fly hemmet" då här inte finns något speciellt för mig att göra.. I förra veckan bestämdes det att Jag, Sosso och Anna ska träffas idag :) :) Tror inte att vi har träffats på 2 år (eller mer?) så det är verkligen hög tid nu :P 10.05 tar jag tåget till Landskrona, där jag blir upphämtad av Anna.. Sen vidare till VIBERRÖ ;) Haha!!
 
Dagens Sara :) Hjärtat jag fick av Jimmy har jag självklart på mig <3 <3 <3 KÄRLEK!!
 
Kommer med alla säkerhet att mobilblogga under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0