Neggo-dag till max! :S

Idag har jag haft en riktig "neggo-dag"! Har känt mig allmänt hängig, trött, irriterad och frustrerad.. Jag vet att det har sina förklaringar, men samtidigt så är det inte roligt att springa runt och vara irriterad hela tiden.. Det KASSA vädret gör inte att min humör blir bättre precis :( Vad fan är det med "svensk sommar" egentligen? Hur många fina dagar har vi haft sen början på Juni? Det har i stort sett regnat och varit allmänt trist/grått varenda dag..! Borde kanske vara glad att jag inte "slösat" semesterdagar, men liiiite sol och värme hade juh inte skadat!? Gaahh! Måste tacka en viss person för all uppmuntran jag fått idag <3 <3 <3 Ibland är det bara ett litet sms som krävs för att leendet ska komma fram :) Nä gott folk, dags att ta tag i hemmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0