Slingor på hemmaplan...

.... och jag är NERVÖS!! Sist jag experimenterade med slingor hemma blev allt katastrof! Sen dess har jag alltid gått till frisören.. Dock har mamma en väninna som är frisör, och hon tog med sig alla sina grejor hem till Stävie för att hjälpa mig med min utväxt. Slingorna sitter nu i, och jag biter på naglarna... Snart ska det duschas av och sen ska jag föna håret så att jag kan se resultatet.. Hoppas hoppas att det blir lyckat!
 
 
Annars idag har jag jobbat (7-13) och därefter hämtade mamma upp mig.. Det blev lite solande och självklart 2 dopp i poolen.. I förrgår var graderna 26 och idag har de stigit till 28! :) Älskar att "bara vara" hemma i Stävie.. Och JA, jag väljer hellre poolen framför stranden! Gillar att ha nära till både toalett och mat samt att här kan jag ligga på en egen solstol, utan att trängas med massa andra samt att jag kan bada :) 17 grader i havet, inget vatten jag längtar efter att doppa fötterna i direkt! Det finns inget härligare, än att ligga och sola, dyka i poolen och sen upp och pressa igen.. Underbart! Dock gillar jag stranden utomlands.. Där är oftast vattnet lite varmare också :)
 
Nä gott folk, nu är det dags för duschen, och därefter blir det grillat!! :)
 
 
 
 
I ett fotoalbum, där står tiden stilla...
Mellan pärmarna är allting som förut...

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Hur blev håret? :) Puss

2012-07-26 @ 19:52:06
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :)

Det blev super bra!! :)

2012-07-26 @ 23:11:22
Postat av: Becca

Det såg så ut, ja!! :) Fint!!

2012-07-27 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0