Vår lediga söndag...

Då var min lediga helg över :( Inget jag hurrar över precis! Vet också att jag har en jobbig vecka framför mig, då jag jobbar 6/7 dagar. Fem dagar av sex jobbar jag länge dessutom :S Ush! Fast när den veckan är gjord, så har jag två lugna jobbeveckor kvar, och därefter är jag ledig i 2 veckor!! :) :)
 
Detta har vi gjort idag:
 
Sovmorgon till 11.00
 
Frukostmys
 
Köksfix
 
Shopping (kläder till både mig och Jimmy)
 
Shopping (till hemmet)
 
Shopping (målarfärg)
 
Storhandling
 
Tvätta + hänga tvätten
 
Köksfix
 
Dusch
 
Varför ska tiden gå så snabbt? Väldigt ofta känner jag att tiden inte räcker till.. Jag vill ha fler timmar på dygnet! Idag har vi i alla fall fått igång spishällen, samt att vi har lagt "skyddsfilm" i överskåpen.. Egentligen skulle vi målat storarummet idag, men inte hunnit.. Hoppas på att hinna med det imorgon!
 
På tal om imorgon, då får jag äntligen träffa min Lola <3 <3 <3
 
Du är såå efterlängtad! Saknar dig massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0