Handla midsommarmaten + flabbkaffe ;)

Sista jobbedagen av 5 är nu avklarad!! Härlig känsla att cykla hem, 13.00 och veta att jag är ledig imorgon :) :) Alldeles strax ska jag hoppa på cykeln och möta upp Sara vid ICA! All midsommarmat ska handlas, och jag hoppas att jordgubbarna är fina där ;) Självklart ska vi hinna med lite kaffe och "skit-snack" innan jag beger mig hem <3 <3 <3
 
Idag blev Kjell färdig med den "första" renoveringsbiten! En vägg har tagits bort, ett dörrhål har byggts igen, ett annat dörrhål har öppnats upp och blivit större, den långa väggen i vardagsrummet är bredspacklad samt att där är spacklat på en del ställen i köket! Men jag vet också att det finns lika mycket kvar att göra.. Bland annat så ska det sättas uppstrukturtapet i vardagsrummet samt att väggar/tak ska målas, köket ska få en fondvägg och all el ska dras i köket! Glömde nämna, att detta är UTAN arbete för köket.. Nästa vecka ska vi börja montera köksstommar, sen ska det gamla rivas, sen ska elen dras och därefter ska det nya monteras upp!
 
Vet att det finns en del som är nyfikna på lite bilder :) Det kommer!!
 
Nä gott folk, dags att motionera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0