Jag skulle aldrig klarat mig utan er <3

 
Massor med kärlek till alla underbara människor jag har runt mig <3 <3 <3
 
Vänner: Ni finns alltid där för mig när jag behöver er.. Som solstrålar lyser ni upp min vardag och gör den som annars kan vara grå och trist ljus och härlig :) Ni ställer upp för mig, när jag behöver det! Ni är ärliga och raka vilket gör att vänskapen växer sig ännu starkare <3 Utan er vore livet inte värt att leva!! Tack för att ni finns, och tack för att jag får vara en del av ert liv.. Ni är bäst!
 
Älskade Jimmy: Du ställer alltid upp för mig, och sätter ofta mig före dig själv.. Du är omtänksam och får mig att varje dag känna mig älskad och speciell <3 Dagarna med dig är alltid kärleksfulla och roliga, precis som det ska vara i ett förhållande.. Du och Zindra är med mig varenda dag/vardag och får mig att känna en enorm glädje och lycka över livet <3 Precis som med vännerna vore livet meningslöst utan er...!
 
Familjen: Vad vore en människa utan sin familj? Jag hade inte ens kunnat existera! För mig är familjen människor som man kan lita på till 100%.. Ni känner mig bäst och ser på mig när jag mår dåligt eller när jag är glad :) Det är NI som har gjort mig till den människa jag är idag <3 Är evigt tacksam att jag har just ER i min familj, och precis som ni alltid finns där för mig, kommer jag alltid att finnas här för er <3
 
 
Livet är för kort för att lägga energi på människor som inte förtjänar det! Från och med idag ska jag uppskatta de människorna som finns runt omkring mig till 100%.. Jag ska börja tänka mer på mig själv, och göra det som JAG mår bra av att göra, eller inte göra.. Inga fler onödiga tankar eller funderingar, som tar så mycket negativ energi att jag knappt orkar lägga någon positiv energi på det som är viktigt i livet..
 
Dags att sätta sig själv i fokus!

Kommentarer
Postat av: pappa

Älskar dig,min älskade dotter <3

2012-06-25 @ 21:33:47
Postat av: celle

Love you<3

2012-06-25 @ 21:48:55
Postat av: Mor;)

Helt rätt Sara, älskar dig mer än du anar. <3 <3 <3

2012-06-26 @ 07:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0