Tisdag 12 Juni

Hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Nina igår :) God mat, härliga människor, bra musik och mycket skratt! Grattis än en gång till studenten Nina :)

Kom i säng ganska sent.. Vilket har resulterat i en mycket trött Sara! Men det var det värt!! Hoppas på en tidig kväll i säng idag istället :)

Idag jobbar jag: 7-13 och därefter ska jag möte upp Celle på gymmet för ett hårt styrkepass! ;) ska bli skönt att få sätta musklerna i arbete! Gillar dock inte träningsvärken som kommer dagen efter.. Trots stretching kan jag knappt röra mig 1-2 dagar efter! Men men, bara att bita igen :)

Ikväll får jag besök av Vera :) Resterande timmar kommer jag lägga på lägenheten... Kaos är bara förnamnet!! Sara, håll ut!

Kramar till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0