Våren 2012 - Backstreet Boys

Äntligen är bilderna från NKOTBSB-konserten uppe! Det var verkligen på tiden ;)

Vad ska jag säga om kvällen förutom att den var FANTASTISK, HELT JÄVLA UNDERBAR & EN AV DE BÄSTA KVÄLLARNA PÅ LÄÄÄNGE?! :) Backstreet Boys levererade, precis som jag förväntat mig! New kids on the block levererade de också.. Fakstiskt lite över förväntan! Utseende mässigt så vinner New kids med hästlängder! Vad har hänt med "snygge-Nick" till exempel?! Långt hår, ovårdad och allmänt stirrig (på scen) haha :) Inte alls den Nick vi/jag hade väntat oss att se! Brian däremot fick bli vårt ögongodis i BSB ;)

Snyggaste kropparna = New Kids

Bästa låtarna = Backstreet Boys

Helhetsintryck = AWSOME!!

Ett STORT TACK till Becciz och Celle för att jag fick uppleva detta med er!!

Jag kommer aldrig att glömma denna kvällen <3 <3 <3




Började med middag och mys hemma hos mig :)





Väl på arenan fick vi grymt bra ståplatser!



GRYMT förband + SNYGG kille = AWSOME!





ÄNTLIGEN!!





A.J ville hälsa på publiken :)





Brian välsignade publiken (??) :P







Ser ni Nick i publiken?
Nu är han påväg och ska hämta upp en tjej som ska joina han på scen ;)




Alla i bandet hämtade upp vars en flicka :)







Visst blev det lite bara överkroppar också ;) Här har vi min favorit i New kids!!



50+ och ser ut såhär ;) Inte illa!!



Mina sötisar <3 <3 <3



As long as you love me <3



I WANT IT THAT AWAY!!







Alla artister kom ut med Sverige tröjor och Sverige flaggan :)





"Svenska flickor är vackra, det har vi alltid tyckt!" Citat: Brian



Hade jag fått chansen hade jag gjort om det igen, utan tvekan!!

Älskar er!!! UNDERBARA vänner <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0