<3 Linus Wohlin <3

Idag är det 5 månader sedan du försvann från oss ;( Tänk vad tiden går snabbt.. Det går inte en dag utan dig i tankarna. Jag hoppas att du har det bra på "andra sidan" lillebror <3 

Jag tänker på dig när jag ser kärleksfulla och kramgoa syskon

Jag tänker på dig när jag råkar röka och tugga tuggumi samtidigt

Jag tänker på dig varje gång jag hör namnet Linus

Jag tänker på dig när jag ser en keps med rak skärm

Jag tänker på dig när jag ser "baggy jeans" på en kille

Jag tänker på dig när jag är hos Pappa, och alla minnen med dig hos honom

Jag tänker på dig när jag hör om ungdomar som har problem hemma

Jag tänker på dig när jag hör om ungdomar som har problem med droger

Jag tänker på dig varenda dag, och trots att det gått 5 månader sedan din död så gråter jag fortfarande i min ensamhet. Du var en speciell pojke/kille.. Världens kärleksfullaste och kramgoa lillebror <3 Jag hoppas att du på något sätt vet att jag tänker på dig och att jag älskar dig med hela mitt hjärta <3

Hoppas att du har funnit frid.. Massor med kärlek från din stora syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0