En glad och lycklig sara :)

Vilket härligt väder det är idag!! Solen har varit framme alla mina vakna timmar, vilket gillas skarpt! Just nu känner jag mig så full av lycka och glädje :) :)


- Jag blir automatiskt gladare på våren, och speciellt när solen är framme! För första gången sen i höstas kunde jag igår använda skinnjackan, utan att frysa!! Wiiee

- Fokusuppgift 2 som har senaste inlämningsdag på fredag är nu KLAR! Känns sjukt härligt att nästan ligga en vecka före i planeringen ;)

- Vi börjar komma i ordning i lägenheten! Förut var det stökigt och massvis med saker på både bottenvåningen samt ovanvåningen. Nu är det ”bara” ovanvåningen som är fullproppad med saker! Förhoppningsvis ska vi ha tid att flytta upp kartonger och annat skit på vinden nu i veckan, eftersom Jimmy lagt klart golvet där nu..

- Jag har fått jobb under 3 dagar på påsken J MEGA GLAD! Detta betyder att ekonomin i Maj månad är säkrad ;)

- De 10 kommande lördagarna är redan uppbokade med skojiga saker, wiee :)  

- Vägde mig imorse, och har inte gått upp ett enda hekto under mitt uppehåll med träningen :)

- Familjen, Jimmy och mina vänner är också en stor anledning till att jag mår bra och är lycklig! Utan er, underbara människor hade livet varit meningslöst!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0