Internet världen

Tänk vad mycket av mitt liv som finns tillgängligt för alla på internet, via min blogg.. Satte mig ner nu ikväll och skulle googla fram lite bilder på Dagstorps Gillestuga.

Jag sökte på: Dagstorp + perikles

De första 8 bilderna som kommer upp är ifrån min blogg. Bilder på mig, mitt hem och mina vänner! Jag vet ju att jag skriver blogg och att den är öppen för alla, men inte trodde jag att allt skulle synas? Till och med en bild på min älskade Linus dök upp när jag sökte på dagstorp...? Det är tur att jag har tänkt efter så pass mycket så att jag i alla fall frågar personerna om det är ok att jag bloggar bilder på dem :P

Jag blev samtidigt nyfiken..

Undrar vad som dyker upp om jag söker på: Björka Loge? :)



Kommentarer
Postat av: J

Google fungerar som så att den vet vad du vill hitta. Den spindlar sig fram med hjälp av det du sökt på innan, bla. Så för mig ex. så kan jag inte söka på innehåll på min egen websida. Då får jag upp träffa högt, som kanske du inte fåttt upp. Prova att gogla på någon anna datorn som inte har nån koppling till dig.. Dock fick jag också upp en del bilder på dig. Men sen så har jag ju sökt på din blogg.. Googel har mer koll på en än vad man vet.. ;-)

2012-03-07 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0