Måndag

Jag som trodde att jag inte skulle komma upp ur sängen imorse, där hade jag fel! Inga som helst problem faktiskt! Men tröttheten jag kände igår? Praktiken idag har flytit på och idag har jag haft riktigt mycket att göra :) Jag har bland annat skrivit i mina 2 utredningar, varit iväg på möte samt haft ett hembesök på eftermiddagen! En riktigt givande och intressant dag :)

Efter praktiken gick jag och Jimmy en långrunda med Zindra i det fina vädret :) Älskar när solen är framme och jag får vårkänslor i kroppen :) Därefter har vi lagat en god middag, och nu myser vi i soffan framför Kniven mot strupen, som är ett av våra favorit program!

Känner på mig att detta kommer bli en super härlig vecka :) :)

Har massor med roliga saker inplanerade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0