The story!

Det där jävla huvudet :S Har haft problem med det i en vecka nu, och jag vet inte om jag vågar säga att det kanske har blivit bättre...? Varje gång jag säger till andra att det känns bra, får jag ont några minuter efter! Men nu har vi i alla fall fått reda på att det "troligtvis" var ett kraftigt migränanfall som jag fick förra söndagen.. Men eftersom läkaren trodde att det var hjärnhinneinflammation så gjordes en lumpal punktion i ryggen vilket har medfört en fruktansvärd smärta i huvudet från tors-sön :( Det har inte varit kul! Har känt mig smått handikappad de senaste dagarna.. Det har enbart gjort ont i huvudet när jag stått upp, så fort jag lagt mig ner så har smärtan försvunnit. Smärtan har kommit när "vätskan" rinner ifrån hjärnan (alltså när jag står upp), och så fort jag lagt mig ner (och vätskan rinner till hjärnan) så har smärtan försvunnit direkt.. Sjukt skumt! Blev tillsagd att dricka mycket vätska som innehåller koffein, för tydligen spelar det stor roll. Mycket koffein = mindre ont! Så jag har druckit ca 10 koppar kaffe och 1 liter coca cola om dagen + knapprat koffein tabletter.. Kunde jag inte få i mig mycket koffein på egen hand så skulle jag komma in och få "koffein-dropp".. Jag har som sagt gjort vad jag kunnat! Kan säga som såhär, jag är inte speciallt sugen på varken kaffe eller coca cola!

Ja, nu har ni fått hela berättelsen ;)

Ska försöka gå till praktiken imorgon, trots att värken i huvudet inte är borta :S

Hoppas på det bästa! Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lola

Lider med dig gumman. Det finns även koffein tabletter att köpa. Massa styrke kramar till min underbara vän

2012-03-05 @ 08:14:33
Postat av: Linda

Lider verkligen med dig. Vet hur jävligt det är. Hoppas du mår bättre snart.

2012-03-05 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0