Tisdag

Kvällen igår spenderades hemma hos Paulina och Robin :) Kollade på deras fina hus, drack te och åt gott! Längtar till grillkvällarna i sommar gumman ;)

Idag är det praktik - En spännande dag! Förmiddagen ska jag tillbringa med socialsekreteraren. Jag är medhandläggare i en utredning, och idag ska vi skriva den! Kul att få lära sig det :) På eftermiddagen ska jag på "team-möte" på Dynamis! Team-möte innebär att socionomer samtalar med en familj som på ett eller annat sätt har problem i hemmet och med sitt barn.. Samtalet videofilmas, samtidigt som jag och en annan socionom sitter i ett annat rum och kollar på videon :) Känner att jag lär mig så mycket på praktiken :)

Ikväll kommer Sara på kaffe :) wiee!! Därefter blir det 1 timmes body pump.. Hmm.. Spännande att se hur mkt jag orkar, efter mer än 1 månads uppehåll från pumpen!

Dags att bege sig till tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0