ÄNTLIGEN!! Thailands resan är bokad och ja...

img_4230 (MMS)

ÄNTLIGEN!! Thailands resan är bokad och jag är sååå glad!! Den 9 december till den 30 december kommer jag, Jimmy, Simon och Nina tillbringa all vår tid i paradiset :) Det kommer med all säkerhet bli en underbar resa, med massor av äventyr och nya upplevelser! Alla bitar faller på plats, och jag känner mig som den lyckligaste i hela världen <3 Jag och Jimmy har köpt en super fin lägenhet, som innan årets slut kommer vara vårt drömboende.. Vi ska resa på vår första långresa till vintern tillsammans med härliga människor samt att vi har massor med planer därefter :) 2012 är ett bra år!! Nästintill det bästa året på länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0