En fredagskväll med Becciz :)

Som jag skrivit tidigare så var fredagskvällen helt oplanerad! Det enda jag visste var att Jimmy ville titta på ishockey, men inte jag! Då kom Becciz med ett perfekt förslag :) Kaffe, vindruvor och nötter hemma hos henne! Var väl egentligen tänkt att jag skulle vara där i ca 2 timmar (typ), men tiden springer lätt iväg när man har det trevligt, och rätt som de var så var klockan över tolv :P (sorry gumman, men jag är egentligen ingen dryg j***l som håller mig kvar in i det sista) haha ;) Tack för sällskapet, och TACK för att du gjorde så att jag slapp hockeyn :)

Nu ska denna damen sova! Klockan ringer 08.00, alltså om mindre än 7 timmar (och jag som ville sova ut?) Sov så gott allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0