En härlig fredag...

... blev det visst till slut!! :) :)

Dagen började med en visit av Mormor och Kjell, därefter var det dags att inta IKEA för planering av vårt kommande nya kök :) planeringen tog cirka 4 timmar, och nu är vi nästan helt klara med det! Satan vad lång tid det tar när man sitter där framför datorn.. Det är inte lätt att bestämma hur man ska ha det. Jag menar, det är inte en enkel klädlösning man ska komma på. Ett helt kök ska planeras in i mista detalj med: vitvaror, lampor, täcksidor, passbitar, handtag, luckor, lådor osv.. Trodde att vi skulle beställa köket igår, men vi måste kolla upp en lite saker först, så de får vänta 1 vecka till! Är i alla fall nöjd med att det bara blev 1 litet tjafs mig och Jimmy emellan, trots två viljor ;) Inte dåligt tycker jag!

Kvällen spenderades med Simon och Nina :) Jag kan säga som såhär, den avslutades på ett väldigt bra sätt!! ;)

Idag är det jobb på gruppboendet som gäller mellan 07.30-21.00.. Puuhh, ett långt pass! Men det ska nog gå bra :) 21.00 ska jag hem och mysa med mitt hjärta framför ett avsnitt Alcatraz!

Trevlig lördag allesammans :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0