Fullspäckade dagar med vänner <3

Ohhh vad jag har mycket roligt att se fram emot i dagarna :) :)

Så här kommer mina kommande dagar att se ut, ungefär:


Idag

Bullefrukost, kaffe och skitsnack med Vera :)

Lunch med Celie innan slutseminariet

Besök av Mamma ikväll

Fredag

Bullefrukost, kaffe och skitsnack med Becciz :) Förhoppningsvis blir det några timmars solande också, om vädret blir som de lovat!!

Myskväll med Jimmy <3

Lördag

Sovmorgon!!

Heldag med min fina Sara och Jimmy <3 Glass i Bjärred (?) och MELLOKVÄLL!

Söndag

Besök hos Johan och Louise, och självklart massa bebisgos!!

Kalas för Mamma

Måndag

Dags för ett besök hos frisören - SLING & KLIPP :)

Plugga

Tisdag

Frukostdejt med Ida :)

Kvalitetstid med Lola på em <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi kanske skulle komma en sväng på söndag ju...men ser att ni har fullt upp! Ska vi ta de en annan dag kanske :)?

2012-05-24 @ 23:49:03
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Becca!!

Tack för en mysig fredagsdejt!! Jättetrevligt tyckte jag att det var :)) Ha en fortsatt bra helg, och hälsa hurtigbullen på cykeln! puss o kram

2012-05-25 @ 15:56:24
Postat av: Sara :)

Tack själv gumman!! Jätte trevligt <3 <3 <3 Hoppas att din helg blir minst lika bra, trots **** :S Han hälsar tillbaka ;) KRAMAR!!

2012-05-25 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0