Helgen 11-13 Maj

Äntligen är det fredag :) Har en ledig helg framför mig, vilket gillas skarpt!

Praktikveckan på Kullagården är nu över. Precis som jag skrivit tidigare så har det varit intressant och lärorikt att "testa på" ett nytt yrke! Jag har lärt mig massor på bara 1 vecka :) Möjligheten finns (kanske) att jag kommer jobba som biståndshandläggare i framtiden, vem vet :)

Som sagt, fredag idag och planerna är att jag och Jimmy strax ska köra till Willys och veckohandla! Har en del matvaror som bara finns där som jag behöver. Därefter ska vi hem till Mamma och Lars, då det är dags för ännu några timmars köksplanering :) Jimmy kommer troligtvis att spendera kvällen i soffan framför hockeyn, och självklart unnar jag honom det! Tveksam på vad jag ska hitta på under tiden, då jag är NOLL intresserad av sport.. Kanske blir det att jag sitter där med honom tillslut ändå :P Vi får se!

Lördag

12.00 är det dop för Jimmys systerdotter Leia :) Eftersom Jimmy är fadder till flickan så ska vi infinna oss i kyrkan redan vid 11.30 för lite förberedelser. På kvällen kommer finaste Vera och Sonny hem till oss på grillat :) God mat, god dricka och härligt sällskap = en perfekt lördag!! :)

Söndag

13 Maj har äntligen kommit!! Wiihhoo :) 15.00 anländer Sara och Rebecca! Först ska vi äta något gott och pimpla kaffe :P 18.00 ska vi infinna oss på Malmö Arena för att se New kids on the block and BACKSTREET BOYS!! Nostalgi till max! Nu i veckan så har jag skapat en BSB-spellista på spotify :) Kan säga som såhär: Backstreet Boys har gjort mååånga bra låtar, och dem ska vi dansa till på söndag :)






En perfekt ledig helg med andra ord!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0