Måndag och skrivvecka!

Idag börjar skrivveckan.. På fredag ska vårt paper på 8-10 sidor vara klart.. Vi ska fördjupa oss i en frågeställning eller ett ämne som förknippas till praktiken! Jag har redan valt frågeställning samt vilket huvudämne jag ska skriva om - kulturkrockar inom socialtjänsten :) Intervjuade en klient för någon månad sen, och de hon tryckte på i intervjun var just vilka svårigheter kulturkrockar kan föra med sig.. Mina skrivdagar har jag på onsdag och torsdag! Anser själv inte att det behövs en hel vecka för att skriva 8 sidor, så den ledigheten det för med sig är jag tacksam för :) :)

Alldeles strax kommer världens bästa Lola till mig :) Då är det dags för frukost, kaffe och skitsnack! 11.00 ska jag till frissan!!! Äntligen :) Har längtat efter de besöket i flera månader (känns det som).. Blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig sist jag var hos Emelie. Fick avbryta slingningen efter 15 min då jag hade ett viktigt bankmöte! Som det kan gå.. Idag har jag i alla fall inget inbokat efter, så idag ska jag njuta utan en massa stress :)

Trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0