Rekord värme idag..?

Fy bubblan vad det har varit varmt idag! Fick veta att det var 27 grader i skuggan, jo tack det märktes i solen senare.. Jag hade tagit helt fel kläder på mig idag :S Svarta långbyxor och svarta tygskor.. Kan ju säga att den där kortärmade piké tröjan inte hjälpte alls :( Sen är det mindre skoj att sitta på ett kontor i 8 timmar när vädret är så fint! Just därför hoppas jag på strålande sol till helgen när jag är ledig :) :)

Idag hade jag egentligen tänkt powerwalka, men i brist på tid fick jag hoppa det.. Ska träna funktionell imorgon, så då får jag köra järnet då istället ;) Nä, nu ska jag tvätta av mig sminket och sen hoppa i säng!

Natti natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0