Vilken härlig fredag :)

Idag har jag varit ledig, underbart! Detta har jag fått gjort:

- Skjutsat Mamma & Lars till stationen

- Plockat undan och diskat

- Kaffe med Sara & Eve :)

- Snabbt besök på Bauhause - Leta blandare och kakel

- Promenad med hundarna

- Dammat och dammsugat hela lägenheten

- Förberett maten

- PUSSAT PÅ MIN ÄLSKLING <3

Jimmy är hemkommen :) Tillsammans fick vi gjort detta:

- Långrunda med hundarna

- Lagat middag

- Diskat

- SNART: Mys i soffan framför Let´s Dance :)

En effektiv fredag med andra ord!
Ska bli skönt att lägga sig ner och slappa lite efter dagens slit ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vet du...jag boka in en mäklare för ett tag sen så det kommer ;)

2012-05-18 @ 20:32:08
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Ohh så kul!! ;) hoppas att det blir positiva nyheter :) :)

2012-05-18 @ 21:53:55
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0