Appen Viktkoll

Jag har fått många frågor angående vilken app jag änvänder för att hålla koll på min vikt osv.. Appen heter viktkoll och är verkligen jätte bra! Enkel att förstå och använda vilket jag tycker är bra! Har tagit några bilder från google så att ni enklare kan hitta den nu när ni vet hur appen ser ut :)
 
Det enda man behöver göra när man laddat hem appen är att skriva in:
 
- Startvikt
- Målvikt
- Längd
 
Appen håller även koll på ens BMI :) Det bästa av allt är att man kan lösenskydda sin app! För vem vill, att vem som helst ska kunna ta din telefon och se din vikt?! Jag vill inte det i alla fall :)
 
 
Så här ser appen ut på appstore
 
 
För att lägga in en "ny vikt" trycker man på plustecknet uppe i höger hörn
 
Grön pil = Viktminskning
Röd pil = Viktuppgång
Gul pil = Ingen viktminskning/uppgång
 
Stjärnan vet jag inte vad den står för, har aldrig fått upp den själv. Men kan tänka mig att den visas när man nått sitt resultat?! :)
 
 
Man kan följa sina framsteg samt se och hålla koll på minskningen i procent
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0