Dåligt samvete :S

Jag har bestämt mig i samband med starten av min träningsperiod att jag ska få synda 1 gång/vecka! Det tar mig kanske längre tid att nå mitt mål, men om jag inte får synda alls, så lär inte träningsperioden bli särskilt långvarig.. Dock har jag alltid sjukt dåligt samvete när jag tryckt i mig skit, trots att jag gör det så sällan numera... :S

Idag har jag haft min "ätar-dag".. Åt en god middag tillsammans med Jimmy och avslutade den med en god efterrätt! Senare blev det även intag av choklad och lite chips.. Nu ligger jag här i sängen med en uppsvälld mage och ett dåligt samvete :( Samma sak varje vecka, och ändå fortsätter jag att äta de dagarna som jag bestämt mig för att det är okej att synda.. Jag vet juh innerst inne att det bara är gott för stunden och att varken mitt samvete eller mage uppskattar intaget av allt onyttigt.. Om jag tänker på det ur en annan synvinkel, så kan jag tycka att det är helt okej att äta lite onyttigare en dag i veckan, då detta hjälper mig att avstå de andra sex dagarna.. Ilandsproblem deluxe!

Mina tankar, såhär på kvällskvisten...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är helt med i dina tankar! samma sak för mig idag!!

2012-11-17 @ 21:54:56
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0