En BRA onsdag från början till slut!! :)

Trots att jag och Jimmy är sambos och träffas varje dag så betyder det inte nödvändigtvis att vi umgås med varandra för det. Vi har inte umgåtts på ett tag känns det som, men idag tog vi igen det! Kvalitetstid deluxe :) Vi har ätit gott, fixat i lägenheten samt tillbringat 2 timmar i soffan med varandra <3 <3 <3 Annars så har min kväll bestått av träning, dusch och lite plugg... Stod mina 40 minuter på crossen.. Konstigt nog känns det som att jag börjar vänja mig? Inte alls lika trött och svettig efter 40 min som jag blev tidigare! Jag får kanske ta och utöka träningen till 45 min istället?? Tål att tänkas på!
 
Idag fick vi förresten ett besked som gjorde oss såå glada!! :) :)

En härlig dag med ett underbart avslut helt enkelt!
 
Sov så gott allesammans ZZzZZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0