Härlig inledning på helgen :)

Idag har vi haft våra fina vänner Jennie & Johan hos oss :) Kvällen har varit bestämd sedan ett tag tillbaka, och vi är glada att vi lyckades få till en dejt till innan resan!! Vi har mumsat på massor med frukt, ätit naturgodis, druckit kaffe och öl samt kollat på X-factor :) Självklart blev det lite Thailands-snack också ;) Om cirka en vecka åker de till Thailand, och jag måste säga att vi är lite smått avis på er :) Vi vill också åka nu juh! Men om lite mer än tre veckor träffas vi utanför Mike Shoppingmal (18.00!! Haha), och har därefter 3 dagar tillsammans i paradiset.. Satan i gatan vad jag längtar!!

Tack för många skratt och en super duper mysig kväll med er :) :) Kul att både Wilma och Zindra också älskade ert sällskap ;)

Nu kallar sängen.. Jobb imorgon: 07.00 :S Becciz, vi ses där PIGGA och VAKNA?! Vakna lär vi juh vara, men pigg det kan jag säga redan nu att jag inte kommer vara... Natti!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni är så fina <3

2012-11-17 @ 00:58:27
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Emma

Hur blir det med Simon och Nina? Kommer de att följa med?

2012-11-17 @ 08:24:37
Postat av: Emma

Hur blir det med Simon och Nina? Kommer de att följa med?

2012-11-17 @ 08:24:37
Postat av: Becca

Jag var ganska pigg imorse trots att jag inte somnade förrän sent. Vi får se hur pigg jag är imorgon dock! Haha

2012-11-17 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0