Min söndag (farsdag) + Veckans träning

Söndag idag, och äntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon :) Hade ställt klockan på 10.00 och vaknade upp när alarmet ringde, chockad över att klockan redan var 10.00! Jag brukar aldrig sova till tio annars.. men idag hade jag kunnat sova till 12.00 utan problem! Kändes skönt i alla fall, så nu är jag pigg inför den kommande veckan! På tal om att vara pigg, jag kan säga att det behövs! Imorgon har jag och Celie en skrivdag, från 09.00-15.00! Hoppas att få gjort en del, så att vi kan ha ett gott samvete sen :)
 
Förutom att ta mig en skön sovmorgon har jag och Simon varit i Malmö och hälsat på Pappa idag! Joel och Annika kom förbi på lite mat, trevligt :) Vilken tur att presenterna var godkända också ;) Tack för god (kycklingcurry med ris) mat, härligt sällskap och en allmänt mysig söndag!! Älskar er <3 <3 <3
 

 
Veckans Träning
 
Måndag: Crosstrainer 40 min
 
Tisdag: Blandad styrka 60 min
 
Onsdag: Crosstrainer 40 min
 
Torsdag: Blandad styrka 60 min
 
Fredag: VILODAG
 
Lördag: Blandad styrka 60 min
 
Söndag: VILODAG
 
 
5 träningstillfälle av 7 möjliga dagar.. Nöjd? Sådär.. Ni vet juh vid detta laget att jag gärna vill komma upp i 6 träningstillfälle/vecka! Men vad gör man när tiden inte räcker till?! Nu kallar sängen.. Natti Natti
 
 
 
Det är allt en konstig värld vi lever i..
Ibland i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Tycker du är flitig som sören med din träning ändå! Så det så :) Puss o gonatt!! <3

2012-11-11 @ 22:39:09
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: pappa

Tack mina älskade barn,jättefin dag bjöd ni mig på <3

2012-11-12 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0