Promenad i mörker - check!

Idag har jag övervunnit min rädsla av att promenera ute i mörker!! :) Mina planer från början var att jag skulle styrketräna idag, men eftersom jag fått en förkylning så hoppar jag det. Var inne och läste på ett forum ang styrketräning när man är förkyld.. Det rekommenderades inte då man är svagare och genom det inte orkar hålla samma tempo som när man är "frisk", samt att man enbart är egoistisk genom att man lätt smittar andra friska själar! Så idag fick det bli en lätt promenad utomhus istället :) Höll ett lägre tempo än vanligt.. Jag mådde nästan bättre när jag promenerade än när jag sitter hemma! Det var i alla fall skönt att röra på sig lite samt rensa tankarna! Frisk luft hjälper mot det mesta faktiskt :P Vad kan jag säga om mörkret då? Sålänge jag promenerade där det var upplyst, så kändes det bra! :)

NU: Mat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0