Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär att jag endast har en dag kvar, tillsammans med Jimmy innan han åker :S Känns en aning skumt, då vi aldrig varit ifrån varandra mer än 1 dag/natt.. Så, konstigt kommer det definitivt att kännas! Men självklart är det "nyttigt" för förhållandet också :) Vi ska juh ändå tillbringa tre veckor i värmen tillsammans därefter, så egentligen gör det inte så mycket! Vet inte om jag hade varit ett roligt sällskap i vilket fall, om han nu varit hemma.. Kommer att fokusera på uppsatsen till 110%, och antar att jag hade känts en aning disträ.. Så detta blir bra! :) Kommer dock sakna honom enormt mycket.. Älskade sambo/pojkvän!! <3 <3 <3
 
Alldeles strax ska jag krypa ner i sängen.. Imorgon har jag hemmastudier, och för att få gjort så mycket som möjligt gäller det att vara utvilad! tror att jag även hinner klämma in lite träning också :)
 
Natti Natti :)
 
Ps: TACK underbara du för hjälpen idag, och för att du alltid ställer upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0