Veckans träning

Denna vecka måste vara den sämsta på länge! Sen jag startade min träningsperiod har jag inte tränat så lite och samtidigt syndat så mycket på någon vecka tidigare.. :S Detta är inte bra! Kan man lägga skulden på den jävla förkylningen jag hade tidigare i veckan?! När den väl "flög på" mig, så blev jag totalt utmattad.. Ska egentligen vara glad att jag ens orkat ta mig ut på promenader under de dagarna. Men lusten för att äta rätt försvann samtidigt som jag blev dålig.. Jag orkade inte ens bry mig på om jag hade frukt osv hemma.. Fanns där ingen frukt i kylskåpet, ja då blev det ett choklad på kvällen istället.. Jag avskyr när jag gör så!! Ändring på det!
 
Veckans träning:
 
Måndag: Kettlebell 50 min
Biceps 12x3 + Mage (med vikt) 15x3 + Triceps 15x4 (olika vikter, uthållighet!)
 
Tisdag: VILODAG
 
Onsdag: Powerwalk 1 timme
 
Torsdag: Lättare promenad 1 timme
 
Fredag: Lättare promenad 1 timme
 
Lördag: VILODAG
 
Söndag: VILODAG
 
Imorgon är det måndag, och start på en ny vecka! Min förkylning är nästan helt borta och jag känner mig fit for fight igen :) Jag kan säga som såhär: nästa evcka kommer inte att bestå av tre vilodagar i alla fall! Nu tänker jag köra järnet de sista två veckorna! Synda en gång i veckan och träna minst 5-6 ggr :)
 
Ser fram emot kettlebell med Rebecca imorgon :) :) Då jävlar ska det svettas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0