17 Oktober = Vägning + Mätning :)

Dagen jag både längtat efter och fasat för är kommen ;) Men jag blev positivt överraskad! Hade minskat i cm + att jag sammanlagt gått ner 2 kg på 1,5 månad, och det är inte illa! Dock skulle jag vilja gå ner MER!! Men det kommer väl, får jag hoppas :)
 
Resultat
 
Mage/midja: -2cm
 
Lovehands: -2cm
 
Rumpa: -1,5cm
 
Bröst: -1cm
 
Lår: -1cm
 
Knä: -0,5cm
 
Vad: -0,5cm
 
Överarm: -0,5cm
 
Sammanlagt har jag en minskning på: 9 cm :) :)
 
Den 3:e December mäter jag mig för sista gången.. Det hade varit härligt att även då ha minskat några centimeter! Jag fortsätter att träna och äta som jag har gjort hela tiden.. Har ett mål jag vill nå, med vikten. Dock har jag några kilo kvar tills jag har nått det (om jag kommer nå det?) Men jag ger inte upp! Bara att kämpa vidare, och skulle jag inte gått ner det jag vill, så vet jag i alla fall att jag har gjort mitt bästa :) Nu ska jag snart cykla ner till tandläkaren, och därefter ska jag till frissan! Självklart blir det ett pass på gymmet när jag är färdig där! Ha en trevlig onsdag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Ack

Grymt jobbat! Tänk på muskler väger mer än fett ;)

2012-10-17 @ 23:47:26
URL: http://letsdothisshiit.blogg.se
Postat av: Sara :)

Tack! :) Mmm, jag gör det.. Men ibland glömmer man lätt bort de när fokuset på tappa kilo blir för stort ;)

2012-10-18 @ 08:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0