Bowling + middag med vänner :)

Imorse när klockan ringde var jag inte särskilt glad.. Mest irriterad på mig själv för att jag tagit på mig jobb! Jag som låg och sov så skönt.. Inte är det lättare att stiga upp när man tittar på Jimmy och ser hur gott han sover! Men men, bara att pallra sig upp! Jobbade en kort tur idag 7-13, och när jag skulle gå hem kände jag helt plötsligt hur glad jag var :) Idag är det ju lördagen jag längtat efter ett tag nu :) Har precis kommit ut från duschen.. Snart dags att sminka sig + fixa kläder! 16.00 ska vi befinna oss i Lund för lite bowling med Jennie, Johan, Helena och Robin! Undrar vem som piskar vem?? ;) Därefter vankas det middag hemma hos Jennie och Johan :) Som sagt, en härlig lördagskväll som ska spenderas med härliga människor!
 
Nä gott folk, dags att sätta fart!
 
Hoppas mina läsare får en minst lika trevlig lördag :) :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0