Dagen började dåligt, och avslutades bra :)

Idag har det verkligen inte varit "min dag".. Försov mig imorse, med en hel timme! Brukar gå upp 1,5 timme innan jag ska gå till tåget, men idag vaknade jag 30 min innan jag skulle gå! Fick skita i: kaffet, att sitta i lugn och ro och äta frukost samt att Zindra inte fick den promenad hon behöver :S USH! Hela dagen blir förstörd.. Kom 10 min försent till föreläsningen också, vilket resulterade i att jag fick sitta längts fram, utan "bord" och ha mitt anteckningsblock i knäet, ännu mer USH! Insåg också att jag glömt min matlåda hemma.. Så idag fick det bli lunch med Celie och Katarina i stan.. Det var dock inte lika mkt, USH ;)
 
Fler än jag som tycker att hela dagen är förstörd av att man försover sig?
 
Allt det negativa försvann dock när Lola kom :) Vi begav oss ut på en timmes powerwalk, och under den tiden släppte jag all frustration/irritation från tidigare idag! Därefter drack vi en god kopp kaffe och lagade mat :) Tack för idag gumman!! Älskar dig med hela mitt hjärta, och lite till <3 <3 <3
 
Nä gott folk, bäst att jag lägger mig nu!
 
Har inte lust med en upprepning av dagens morgon, imorgon också!
 
Natti Natti
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Usch ja, det är hemskt att försova sig så mkt!! Man har aldrig kommit upp så fort ur sängen som då! Lite ovanligt för dej dock att försova dig :)
Sov gott, och hoppas du kommer upp i tid imorgon!!

2012-10-03 @ 22:36:02
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0