En kväll i Lund :)

Jädrar vilken bra kväll det blev igår :) Vi åt fondue på Sandras, såå gott!! Det är mysigt med fondue, förutom den goda maten får man också chans att prata och umgås eftersom det tar tid att äta.. Gillar det skarpt! Beställde även in några cider, och konstigt nog kände jag mig påverkad efter bara 2 cider?? Väldigt ovanligt när det gäller mig.. Men kul hade vi ;) Haha, har inte skrattat så mycket på länge!!

Efter middagen begav vi oss till Ariman, där vi träffade på några Kävlingebor :) Kvällen avslutades på Glorias! Jag gillar Glorias :) Blandade människor, blandad ålder och bra musik!! Trots en "nästan" nykter Sara blev det dans i flera timmar! Tack Månsson för en underbar men framför allt ROLIG kväll :) :) Detta får vi verkligen göra om!!




Kommentarer
Postat av: Becca

Tack för en toppen kväll igår! Vi kan vi :) Och så jäkla skönt att vakna upp och må bra! Lagom dricka igår, trots att magen var uppsvälld som en ballong :) jäkla kolsyra! :-P
Puss på dig! ❤

2012-10-28 @ 12:20:24
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0