Färdig jobbad + färdig tränad!

Ohh vad skönt det är att vara hemma :)
 
Jobbedagen flöt på.. En aning stressigt emellanåt, men inget att göra åt tyvärr! Efter jobb cyklade jag bort till gymmet och mötte upp Becciz där :) Du är en bra träningskompis vännen ;) Körde ett härligt styrkepass på 70 minuter, och även idag pressade jag mig själv lite extra. Ökade i vikt på bröstet, situpsen (har en viktplatta liggandes på bröstet) och på biceps! Wiihhoo! Fortsätter jag att öka såhär, så tränar jag snart med mer vikt än vad jag gjorde för 1 år sedan (när jag tränade som mest!), och det gillas!!
 
Efter gymmet cyklade jag bort och drack en snabb kopp kaffe med Lola :) <3
 
Nu är jag som sagt hemma.. Snart är det dags att börja med dagens middag, något vi aldrig lagat tidigare, spännande! resten av kvällen kommer att bestå av plugg och slapp i soffan! Efter en hektisk vecka med både det ena och det andra så förtjäner jag definitivt lite slapp :)
 

Kommentarer
Postat av: Beccabus!!

Vi är GRYMMA! :-P Puss

2012-10-21 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0