Kanelbullens dag :)

Idag är det visst kanelbullens dag, sedär! Dock har jag varit extremt duktig och inte ätit en enda bulle ;) Ska jag vara ärlig så har jag inte ätit något onyttigt alls på 1 vecka, och sist jag syndade blev det 2 hemmagjorda chokladbullar! Så jag är mer än nöjd :) Tänkte dock ta mig någon ruta mörk choklad ikväll, eftersom jag ska tillbringa tid i soffan framför lyxfällan! Då är det alltid gott med något att "tugga på" :)
 
 
I eftermiddags blev det ett styrkepass med Becciz :) Först en intensiv uppvärmning och därefter styrketräning i 60 min! Pressade mig lite hårdare idag genom att lägga på något kilo extra på några maskiner! Tack Becciz för sällskapet, alltid lika peppande att ha dig som träningskompis ;)
 
Nä gott folk, dags att vila kroppen lite... Nu intar jag soffan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0