Måndagsflumm ;)

Hur drar man sig ur något man inte längre vill vara delaktig i...? Tankesätt.. Relationer.. Personligheter.. Att dra sig ur skulle kunna göras med lätthet, men samtidigt är det svårt när man omedvetet blivit alltför involverad.. Man kommer till ett visst stadie i livet när man inser vad som ger livet värde och mening. Vad är det jag vill åstadkomma, med att leva mitt liv och vara "jag"? Ibland känns det som att jag har svaret och att jag har bestämt mig för hur det ska levas.. I samma sekund händer det något som gör att jag inte lever upp till det jag bestämt..

Nu blev detta lite flummigt.. Kanske kan kalla det "måndagsflumm" :) :) Aja, examinationsseminariet är över och jag känner en otrolig lättnad!! Den 10/10 får jag "domen".. Hoppas på att jag är godkänd, så att jag kan släppa SOPA61 och fokusera på den nya kursen, SOPA62 :) Ser i alla fall fram emot min Powerwalk när jag kommer hem! Det får bli min möjlighet att rensa tankarna idag!

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Becca!

Du tänker för mkt! :) Vi får ta det här när vi ses... Det var visst lite flummigt! Puss

2012-10-01 @ 21:15:33
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :)

Haha.. :) ibland är jag allt lite flummig ;)

2012-10-01 @ 22:38:33
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0